جملات عاشقانه


عشق فانتزی

قلبم آسمون میشه به شوق خوابیدن ستاره ی وجودت ، کاش از میون همه ی ستاره ها سهیل نشی .

ای غزل ترین ترانه ، اگر تو نباشی من هم برای همیشه مانند ستاره ای کوچک ناگهان از نظرها محو خواهم شد ، پس بمان تا بمانم .


ای خوب ، تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم ، آرزویم همه سرسبزی توست ، دائم از خنده لبانت لبریز ، دامنت پر گل باد .


میگن عدد ۷ مقدسه ، پس ۷ دفعه دورت بگردم ، ۷۰ دفعه فداتشم ، ۷۰۰ دفعه قربونت برم ، ۷۰۰۰ دفعه برات بمیرم و به اندازه ۷ آسمون دوستت دارم .


در مصر شوریده ای بود و می گفت : در طریقت اگر عاشقی در غم عشق بمیرد عجب نیست ، عجب آنست که در سوز عشق یک روز زنده بماند .


گل من خبر نداری دل گلدونت می گیره ، اگه تو پژمرده باشی گلدونت برات می میره .


شعاع درد مرا ضرب در هزار کنید ، مگر مساحت رنج مرا حساب کنید .


دل تو اولین روز بهار ، دل من آخرین جمعه سال ، و چه دورند و چه نزدیک به هم .


عشق یعنی اینکه وقتی می خوای برسونیش ، رادیو پیام رو روشن کنی و ببینی کدوم مسیر پر ترافیک تره .


در مدرسه از نشاط من کم کردند ، از فرصت ارتباط من کم کردند ، هر وقت به هم عشق تعارف کردیم ، از نمره ی انضباط ما کم کردند .
منيع:(yekghadami.com) 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:جمله,ساعت 20:29 توسط محمدرضا| |


Power By: LoxBlog.Com